Thursday, August 18, 2011

Lelaki mengaku lakukan hubungan seks dengan ekzos kereta




NORFOLK - Seorang lelaki berbangsa british mengaku pernah mengadakan hubungan seks dengan keretanya sendiri di halaman garaj beliau.


Tarquin Quimm, 38, berasal dari Kota Yarmouth, mengaku telah ketagihan untuk mengadakan hubungan seks dengan kereta terutamanya kereta jenis Range Rovers.


"Saya tidak tahu apa itu kereta sebenarnya" terang encik Quimm, "tetapi apa yang saya tahu sebuah kereta dapat memuaskan nafsu saya. Ini mungkin disebabkan sentuhan nikmat di antara anu saya dan saluran ekzos kereta yang sempit"


"Bagi saya, tiada apa lagi yang paling saya suka melainkan berpakaian dengan seluar dalam wanita, menggesarkan anu saya di dalam saluran ekzos kereta dan memberikan kepuasan yang terhebat kepada kereta saya.



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Protected by Copyscape Web Plagiarism Finder