Sunday, August 14, 2011

Kad kahwin Unik Ashraff Muslim











KUALA LUMPUR – Kalau kad jemputan perkahwinan Zed Zaidi berbentuk Facebook, kad jemputan perkahwinan Noh Hujan dan Mizz Nina pula berbentuk kimono dan banyak lagi pasangan dengan reka bentuk yang unik, kad jemputan perkahwinan Ashraf Muslim pula direka seperti lembaran kitab suci Al-Quran.
Menurut blog zonartis.com, kad jemputan perkahwinan Ashraf Muslim sangat unik dan istimewa.
“Seperti yang pernah kami maklumkan dulu, Ashraf Muslim akan melangsungkan pernikahan dengan tunangnya, Noor Dayana pada 1 Syawal di tanah suci Mekah,
“So, marilah sama-sama kita doakan agar apa yang sudah mereka rancangkan akan berjalan dengan lancar dan dipermudahkan,” katanya.
Sementara itu, izyan.com berkata, pertunangan Ashraf Muslim dan Dayana sudah pun memasuki 4 bulan.
“Alhamdulillah sehingga ke saat ini tali pertunangan masih lagi terpelihara. Dan kini mereka sibuk untuk menyiapkan dan mengedar kad perkahwinan yang dijangkakan perkahwinan mereka akan dilangsungkan pada 24 September bersamaan 26 Syawal,
“Mengenai kad nya pula, memang sungguh unik, tulisan jawi dan berkonsepkan Quran. Tapi yang tak tahu baca Jawi tue, jangan risau, sebab ada perkataan rumi dibawah ayat Jawi berkenaan. Apa-apa pun, kad ini sungguh unik dan jarang dapat kita lihat,” katanya.
Blog beautifulnara.com pula berkata, kad kahwin Ashraff Muslim sememangnya melambangkan ciri-ciri penuh keagamaan.


















0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Protected by Copyscape Web Plagiarism Finder