Tuesday, August 9, 2011

Setelah di hack ~ Makcik 'Keparat' mengamuk di blog !




setelah identiti mack cik keparat terbongkar dek penangan hacker Gaysec, beliau terus mengamuk tak tentu pasal dalam blog laknat nyer





Jaga kau babi setan Gaysec. Ini penerangan yang terakhir dari makcik tentang hal ini. Lepas ni makcik tak akan layan bende merepek ni dan blog makcik akan terus mengganas lagi dan SKMM tidak akan menghentikan makcik!! Aktiviti makcik di internet tidak pernah mengancam keselamatan dan tidak pernah mengganggu kedamaian mana-mana pihak. Makcik hanya bersuara dan ini hak asasi kemanusiaan makcik untuk kata apa yang makcik suka.

Untuk kali yang terakhir: Makcik tiada hubungan kait dengan minah Arlene Tan ni. Lagi pun, kami mempunyai banyak perselisihan fahaman dahulu antara perbincangan-perbincangan tahun lepas. Jadi, makcik jarang berinteraksi dengan minah nie dan makcik tidak kenal siapa minah ni dan tidak pernah jumpa dia pun. Perbincangan itu tidak dapat di kembalikan kerana akaun Facebook makcik yang lama sudah kene report oleh babi-babi penjihad pengikut babi Muhammad sebab makcik menuntut jalang betina jahanam Ustazah Siti Norbahyah meminta maaf atas ceramah die yang amat biadap melibatkan pengharaman Hari Valentine's oleh JAIS dan makcik mencabar ustazah pengecut mulut cibai ini berdebat dengan makcik di kaca TV. Kaki2 jihad di internet menyerang dan report profile Facebook makcik sampai hilang. Oleh itu semua komen-komen yang makcik buat di kumpulan2 di laman Facebook hilang atau kelihatan sebagai "Post deleted".

Makcik langsung tidak rasa bersalah atau menyesal - tetapi makcik rasa babi Gaysec ini adalah setan yang paling kurang hajar membuat dosa berat di bulan Ramadan. Perkara ini memang amat sial dan kepada pihak yang mengugut supaya makcik minta maaf kepada Arlene Tan - kepala hotak kau lah! Perbuatan babi pondan Gaysec ini sangatlah jijik, serta pengikut2 mereka yang mengancam keselamatan Arlene, yang tidak ada sebarang kaitan dengan makcik langsung!! Ini salah mereka yang bertanggungjawab atas pendedahan maklumat sulit Arlene, bukan salah makcik!! makcik tidak mendedahkan nombor kad pengenalan Arlene, nomber telefon die, atau alamat rumah die. Gaysec dan pengikut mereka buat jadah setan nie sampai mengancam keselamatan Arlene!!

Korang memang dapat orang yang salah!! FAIL!! SUNGGUH FAIL!! Betina Arlene ini bukan murtad, bahalol!! Dia sendiri mengaku dia bukan murtad dan bangga sebagai seorang Muslimah yang sejati. Walaubagaimanapun, mengikut pandangan ulamak warak2, makcik boleh kategorikan pandangan Arlene terhadap kepercayaannya sebagai umat Islam ialah pandangan yang munafik sebab konsep liberal Islam telah dibangkang oleh ulamak2 di fakulti2 pengajian Islam di univerisiti2 di Malaysia (nanti makcik kongsikan satu penulisan tesis pasal konsep lahanat munafik liberal Islam yang ditinggi-tinggikan oleh para2 munafik yang sekepala dengan Arlene seperti Marina Mahathir dari Sisters in Islam). Babi-babi JAKIM, PAS, PUKIDA memang bengang dengan golongan umat Islam yang berfikiran cam nie kerana mereka berpegang kepada idologi Islam sebenar mengikut alsunnah dan pemerintahan politik Islam zaman babi Muhammad dan konco khalifah-khalifahnya.

Sejurusnya, Arlene sendiri membangkang terang-terangan terhadap inisiatif kumpulan yang makcik dan para2 murtadin tubuhkan untuk golongan murtad yang terperangkap dalam Islam di Malaysia untuk bersosial dan berkenalan antara satu sama lain. Arlene pernah membuat statement yang keras bahawa golongan murtad tiada hak untuk wujud, sebaliknya patut ikut jejaknya yakni, memeluk konsep Islam liberal dan bangga mengamalkan elemen-elemen yang memberi seseorang itu identitinya sebagai seorang umat Islam - konsep yang makcik bangkang sama sekali kerana ini bercanggah dengan nilai-nilai kepercayaan makcik, yakni kebebasan individu untuk memilih agama, kepercayaan, budaya, cara hidup, identiti sendiri tidak kira dari jubo agama/bangsa/kaum mana seseorang itu dilahirkan - hak ini tidak terkecuali daripada hak individu untuk juga menolak sebahagian atau seluruh elemen-elemen agama/kaum/bangsa tanpa paksaan. Tambahannya, makcik juga memperjuangkan hak kebebasan bersuara yang semakin terancam sejak kebelakangan ini di mana pembontot babi 1Nazi Najib Razak mengingkar janjinya bahawa internet tidak akan ditapis. Tetapi badan gomen lahanat cakap tak serupa bikin SKMM main bontot ngan Najib dan telah sekat blog makcik berulang-ulang kali!!

Oleh itu, siap lah babi setan stalker-stalker amateur pondan Gaysec. Makcik tahu korang dah nak berundur diri. Kene study untuk SPM Trial konon. Polis akan cari korang. Bersedialah untuk bertemu pentas dunia dengan kelahanatan dan kebabian kamu itu!!

Apa yang korang buat itu adalah jenayah berat yang mengancam keselamatan individu dan masyarakat!! Ini fitnah yang sangat besar dan perbuatan yang amat keterlaulan dan keji!!

Perbuatan babi lahanat Gaysec pondan peliwat yang tidak sedar diri ini tidak akan menghentikan aktiviti-aktivi dakwah makcik dalam Internet. Malah, perbuatan ini memudaratkan keselamatan orang lain dan ini bukan salah makcik! Allah swt babi nazak lahanat. Allahuakbar!!!

1 comments:

kesian...sakit mental dia ni...moga Allah SWT memberi dia hidayah dan mengampuni dosanya..Amin...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Protected by Copyscape Web Plagiarism Finder