Friday, July 15, 2011

Sanggup mati untuk dapat kerjat



UTAH: Seorang penganggur di sini berikrar untuk berusaha mendapatkan pekerjaan walaupun jika pekerjaan itu akan menyebabkan dia terbunuh.

Mork Encino bersedia meletakkan dirinya sebagai sasaran untuk pemburu yang kaya raya.

Katanya, dia gagal mendapatkan pekerjaan walaupun sudah berusaha bersungguh-sungguh sejak beberapa tahun lalu.

Kerana kecewa, dia mewujudkan laman web, huntme4sport.com.


Dia menjadikan dirinya sasaran buruan dengan bayaran AS$10,000 (RM30,000) dan sanggup berbogel untuk bayaran tambahan sebanyak AS$2,000 (RM2,000).

Laman web itu menunjukkan gambarnya dalam kedudukan bersembunyi yang melucukan sambil memakai dungari di samping kata-kata lucu.

Dia menulis: “Saya mencari lelaki yang baik hati yang menganggap diri mereka ahli sukan dan bosan dengan pemburuan biasa. 

“ Saya adalah mangsa jenis baru, berbulu keras dan berkulit lembut.

“Saya lebih pantas daripada ayam belanda, lebih pintar daripada babi hutan dan bersedia untuk berkorban untuk memperoleh pendapatan bagi keluarga saya.

“Jika saya terperangkap dan terbunuh, anda berhak mendapat penghormatan daripada rakan pemburu dan semua wang hasil jualan organ saya.” 

Laman itu mendapat sambutan di Amerika Syarikat dan Encino mengaku dia berusaha mendapatkan perhatian daripada orang ramai untuk mendapatkan pekerjaan. - Agensi



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Protected by Copyscape Web Plagiarism Finder