Saturday, July 2, 2011

[HQ] Argentina Vs Bolivia (1-1) All Goals & Full Match Highlights (02/07/2011) Copa America 2011







Messi sekali lagi tenggelam dalam perlawanan antarabangsa untuk negaranya. Dalam perlawanan ini Messi gagal membuktikan status pemain terbaik dunia yg dipegangnya ketika ini apabila memberikan aksi hambar sekaligus menimbulkan tanda tanya akan kehebatan nya yang belum lagi setanding dengan lagenda bola sepak, Dieago Maradona. Argentina sekadar menacatatkan keputusan seri di laman sendiri menentang Bolivia pada perlawanan pembukaan Copa America 2011. Sergio Aguero muncul penyelamat Argentina dengan gol cantik nya pada minit ke 76 utk mnyelamatkan maruah Argentina. Sebelum itu pasukan tuan rumah ketinggalan 1-0 hasil gol Edivaldo pada minit ke 48'.


Lineups
ARGENTINA: Sergio Romero, Javier Zanetti, Nicolas Burdisso, Gabriel Milito, Marcos Rojo, Ever Banega, Javier Mascherano, Esteban Cambiasso (Angel Di Maria, 45), Ezequiel Lavezzi (Sergio Aguero, 70), Lionel Messi, Carlos Tevez.
BOLIVIA: Carlos Arias, Lorgio Alvarez, Ronald Raldes, Ronald Rivero, Luis Gutierrez, Joselito Vaca (Jose Luis Chavez, 63), Jaime Robles, Walter Flores, Jhasmany Campos (Juan Carlos Arce, 80), Edivaldo Rojas (Rudy Cardozo, 89), Marcelo Martins.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Protected by Copyscape Web Plagiarism Finder