Friday, July 29, 2011

Kepala tertusuk pedang Samurai

keadaan Zhang di hospital

pedang samurai jepun


Seorang remaja China secara ajaib telah terselamat daripada kemalangan ngeri di mana pedang telah tertusuk ke dalam kepalanya.

mata bilah berukuran 5cm terbenam ke dalam dahi Zhang Bin selepas beliau dansekumpulan kawan-kawan mula bermain dengan senjata, .

Remaja berusia 15 tahun itu terpaksa menunggu sehingga empat jam sebelummenerima rawatan selepas hospital pertama yang beliau pergi untuk dilaporkan tidak mampu untuk merawat kecederaannya yang parah.

kemudian dia dikejarkan 400km ke hospital lain di Changsha, salah sebuah wilayah diHunan.
"Tiga rakan sekelas datang untuk melawat saya di rumah dan salah seorang daripada mereka membawa pedang," kata remaja yang kemalangan.

"Dia berdiri 3-4m jauh dari saya. Saya tidak tahu bagaimana pedang terbang saya danmenikam ke dalam kepala saya."

Selepas empat jam pembedahan, Zhang dijangka pulih dalam masa 2 minngu .

1 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Protected by Copyscape Web Plagiarism Finder